Splošni pogoji


Splošni pogoji

Poslovanje spletne prodajalne HUDAVOLNA.SI je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 
Opredelitev pojmov

Trgovec je Kostevka, Maja Štefančič Hribar s.p., davčna številka: SI 77677145.
Kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

 
Uradni sedež trgovca

Kostevka, Maja Štefančič Hribar s.p.

Podbukovje 35

1301 Krka

Slovenija

E-mail: hudavolna@gmail.com

w: www.hudavolna.si

GSM: 064 177 289

ID za DDV: SI77677145

Matična številka: 6985785

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 7. 1. 2016

Skladno z zakonodajo smo zavezanci za plačilo DDV.


 
Rok dostave blaga

V primeru, da je naročeno blago na zalogi, bo dostavljeno v roku 2–7 delovnih dni na vaš naslov po kurirski službi GLS d.o.o. ali Pošti Slovenije d.p.p. Morebitne zamude pri dostavi blaga bodo predhodno usklajene s kupcem. Blago dostavljamo samo na območju Republike Slovenije.


Za blago, ki ni na zalogi, bomo kupcu predhodno poslali predvideni dobavni rok. Po potrditvi naročila s strani kupca bo blago v predvidenem roku dostavljeno. Glede morebitnih sprememb oz. zamud bo kupec obveščen. Maksimalni dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi, je 60 delovnih dni od dneva naročila. V kolikor naročenih izdelkov ne bi bili v stanju dobaviti, bo kupec o tem ob naročilu obveščen.

 
Strošek dostave blaga

Cena dobave za posamezno naročilo znaša: 4,00 EUR. V ceno je vključen DDV. Ta vrednost se bo dodala k seštevku vašega naročila.
Ob naročilu v vrednosti nad 39 EUR (brez vključenega stroška dostave) je dostava brezplačna!
 
Plačilni pogoji in rok plačila dobavljenega blaga

Plačilo za izdelke na zalogi je gotovinsko in se plača kurirju ob prevzemu pošiljke.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi in jih je potrebno naročiti, bomo kupcu izdali predračun, po plačilu predračuna s strani kupca bo blago naročeno ter v predvidenem roku dobavljeno.

 

NOVO > plačilo s kreditno kartico pri GLS Slovenia

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

 

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov, pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot, v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse, kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo, je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

 

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.


Za vsa dodatna vprašanja nas kontaktirajte.


 
Naročila in jamstvo za blago

Cene veljajo do sprememb, ki bodo objavljene na tej spletni strani. Izdano naročilo velja kot pogodba. Naročilo bo izpisano v dveh izvodih: en izvod dobi kupec s pošiljko, drugi izvod ostane v arhivu prodajalca. Kupec ima možnost od odstopa od pogodbe, dokler blago ni poslano. Kupec ima prav tako pravico, da lahko v roku 14 dni od dneva naročila odstopi od pogodbe.
 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB 2), lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) brez razloga vrneš.

 
Kupci lahko v spletni trgovini HUDAVOLNA.SI kupljene izdelke vrnejo v roku 15 dni po prejemu na naslov Kostevka, Maja Štefančič Hribar s.p., Podbukovje 35, 1301 Krka, ali nas o tej želji pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga na elektronski naslov: info@hudavolna.si. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 30 dneh po poslanem obvestilu o odstopu blago nepoškodovano tudi vrniti na naslov: Kostevka, Maja Štefančič Hribar s.p., Podbukovje 35, 1301 Krka.


 
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.
Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznosti iz 43.c člena zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
 

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
 
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.
 
 
 
Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili na vaš račun (navesti ga morate ob vračilu). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, da so izdelki rabljeni, poškodovani ali brez originalne embalaže, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo in bodo zavrnjeni na pošiljateljev naslov.
 
Odškodnina za znižano vrednost izdelka:
zaradi vidne uporabe znaša najmanj 10 % vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku vidne posledice uporabe.
 
Odstop od nakupa & vračilo blaga nista možna od artiklov, ki so na navitju in je bilo njihovo odvitje že opravljeno.
 
 
Dostopnost informacij

[povzetek zakonodaje]

 
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. firmo in sedež podjetja;
2. bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev;
3. ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
4. morebitne stroške dostave;
5. podrobnejšo ureditev plačila ter načina in roka dobave ali izpolnitve;
6. opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom tega zakona; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom nima pravice do odstopa mora biti o tem izrecno obveščen;
7. stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje;
8. rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene.

 

Skladno z 7. točko Dostopnih informacij izjavljamo, da se nobeni stroški, ki so povezani z uporabo komunikacijskega sredstva ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje.
 

 
Reklamacije in garancija

Reklamacije bomo reševali individualno v zakonsko predpisanem roku. Vsak izdelek, ki ima garancijski rok, ima garancijski list priložen ob nakupu. Za uveljavljanje garancije shranite izvod računa ter garancijski list potrjen s strani prodajalca.

 
Tehnični koraki in navodila postopka nakupa

 
Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico, na podlagi česar se kupcu izdela naročilo, po potrditvi katerega se izdelek odpremi in zanj izda račun.
 
a) Nakupovalna košarica in oddaja naročila
Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup,v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "Dodaj v košarico", s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite z klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "Na blagajno".
Odpre se vam obrazec "Informacije o računu" kjer lahko spremenite naslov dostave v primeru, da ne želite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa. Ko izpolnite obrazec, kliknite na gumb "Nadaljuj" za nadaljevanje v "Informacije o dostavi", ki se samodejno oblikujejo na osnovi podatkov, ki ste jih vnesli v korak »Informacije o računu«. Z klikom na gumb »Nadaljuj« izberete korak »Način dostave«, kjer izberete želeno obliko dostave ter kliknete gumb »Nadaljuj«. Sistem vam bo odprl okno »Informacije o plačilu«, kjer izberete želeni način plačila ter kliknete »Nadaljuj«. Odprlo se bo okno »Pregled naročila«, kjer lahko pred oddajo pregledate naročilo in pred oddajo popravite vse podatke, s tem da se vrnete na katerega izmed prej navedenih korakov. S klikom na »Oddaj naročilo« potrdite naročilo in s tem zaključite nakup.
 
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega naročila, katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko naša naročniška služba pregleda vaše oddano naročilo.
 
b) Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo, se mu odpre pregled naročila, na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa lahko kupec napake popravi z izborom funkcije vrnitve nazaj na košarico oz. določeni korak v postopku naročanja, ki je zapisan desno ob predogledu naročila.
 
c) Potrditev naročila
Naročilo na spletnem mestu www.hudavolna.si je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo.

 
Prednosti registriranih uporabnikov

Ko se prijavite v vaš račun, vam bo omogočeno naslednje:

- Hitrejši proces nakupa potem, ko ste že izbrali artikel ali skupino artiklov

- Preverjanje statusa naročil

- Ogled preteklih naročil

- Urejanje informacij o vašem računu

- Spreminjanje gesla

- Dodajanje naslovov za dostavo

 
Sklepanje pogodb v elektronski obliki

Tehnični postopki za sklenitev pogodbe so opisani v "tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa". Besedilo pogodbe bo shranjeno v arhivu ponudnika in je preko spletne trgovine prejemniku vedno dostopno z vpisom preko uporabniškega imena in gesla. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila so opisana v "tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa". Pogodbo je možno skleniti samo v slovenskem jeziku, sklepanje pogodbe v ostalih jezikih zenkat ni mogoče.

 
Podatki za dostavo

Pri naročilu prosimo, da pazljivo vpišete podatke za dostavo (naslov) ter kontakte podatke, da ne bi prišlo do zapletov pri dobavi.

 


Cene

Vse cene v spletni trgovini so v EUR. Cene veljajo do preklica.

 
Zasebnost

Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim osebam. Podatki, ki nam jih boste posredovali, bodo uporabljeni za: izpolnitev naročila in dobavo naročenega blaga ter obveščanje o novostih, akcijah in ostalih aktivnostih. Z vpisom podatkov se s tem strinjate.
 
Odveza odgovornosti

Trgovec se bo trudil zagotavljati kar se da ustrezno točnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh trgovca. Vendar pa se lahko kljub temu določeni podatki spreminjajo zelo hitro in jih trgovec ne uspe spremeniti na spletnih straneh. V primeru, da bo to vplivalo na naročilo, bo trgovec kupca obvestil s spremembah ter omogočil odstop od naročila ali zamenjavo določenega artikla.

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije ponujenih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 
Pritožbe in spori

Trgovec bo vedno upošteval veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec in kupec bosta spor reševala sporazumno, kjer se bo poskušala najti ustrezna rešitev za obe strani. V primeru, da spor ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje spora pristojno sodišče, kjer ima sedež trgovec.

 

Navedba izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z prvim in tretjim odstavkom 32. Čl. ZIsRP izjavljamo, da ne priznavamo nobenega določenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.

 

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov

Skladno s pravili, ki urejajo spletno prodajo ali spletne storitve objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL



 
Informacije

Za dodatne informacije se na nas obrnite preko kontaktnih podatkov: info@hudavolna.si ali 040 684 668.


Želimo Vam prijetno nakupovanje ter obilico užitka pri pletenju in kvačkanju!


HudaVolna.si


Podbukovje, 10. 7. 2020